.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
15 رئز پس از مفقود شدن ؛
جسد راننده گمشده در خانه ویلایی پیدا شد
شمال نیوز : 15 روز پس از مفقود شدن راننده کامیونی در حادثه سقوط بهمن در آبعلی، جسد او در ویلایی در نزدیکی محل حادثه کشف شد.

شمال نیوز : 15 روز پس از مفقود شدن راننده کامیونی در حادثه سقوط بهمن در آبعلی، جسد او در ویلایی در نزدیکی محل حادثه کشف شد.

به گزارش شمال نیوز شواهد به‌دست آمده نشان می‌دهد وی پس از حادثه مصدوم شده و تلاش کرده برای نجات خودش به این ویلا برود، اما پشت درهای بسته آنجا از شدت سرما جان باخته بود. روز جمعه ۱۵ بهمن امسال بارش سنگین برف در مناطق مختلف کشور چند قربانی گرفت و علاوه بر آن خسارت‌های زیادی به بار آورد. بهمن در مبارک‌آباد آبعلی باعث سقوط ۶ خودرو ازجمله ۲ کامیون به دره شد.
 
هرچند اجساد ۳ قربانی این حادثه در همان روزهای اول کشف شد، اما سرنوشت یک راننده کامیون به نام سیدمجید ضیاء، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و معلوم نبود چه بلایی بر سر او آمده است. با وجود این جست‌وجو‌ها برای یافتن وی از سوی هلال احمر، شهرداری و پلیس آبعلی همچنان ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز سرایدار خانه‌ای ویلایی در مبارک‌آباد با پلیس تماس گرفت و از وجود جسدی در بالکن ویلا خبر داد.
 
در جریان بررسی‌های پلیس معلوم شد که جسد متعلق به راننده کامیونی است که ۱۵ روز پیش در جریان بهمن مفقود شده بود. سیدمصطفی ضیاء برادر راننده کامیون جان باخته در این‌باره به همشهری گفت: برادرم از ۲۵ سال قبل راننده کامیون‌های یخچال‌دار بود و در جاده تهران- شمال کار می‌کرد و روز حادثه نیز با بار کره از قزوین راهی آمل بود که گرفتار بهمن شد.
 
وی ادامه می‌دهد: در جریان سقوط بهمن کامیون برادرم به دره سقوط کرد و دوستش در دم جان باخت، اما برادرم که زنده مانده بود و مصدومیت شدیدی داشت کشان‌کشان خودش را به این خانه ویلایی رسانده بود، اما آن موقع به‌خاطر بوران هیچ‌کس آنجا نبود که کمکش کند. با این حال برادرم از روی دیوار ویلا وارد آنجا شده، اما با درهای بسته ساختمان ویلا مواجه شده بود و همانجا به‌دلیل سرما و جراحاتی که داشت جان باخته. وی ادامه می‌دهد: در این مدت گروه‌های امدادی با دلسوزی زیاد همه منطقه را برای پیدا کردن برادرم جست‌وجو کردند، اما هیچ‌کس خبر نداشت که او در ویلاست.همشهری/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.